FANDOM

Omnitrix to urządzenie podobne do zegarka, które przyczepione jest do nadgarstka Bena Tennysona i jest urządzeniem, które kręci serial.

WyglądEdytuj

Omnitrix wygląda jak bardzo duży zegarek, przede wszystkim w kolorze czarnym i szarym, z szarą tarczą pośrodku (jak tarcza zegarka), która ma zielony kształt klepsydry. Kiedy Ben wybiera swoich kosmitów, pokazuje sylwetkę obcego.

Omnitrix został ulepszony przez Bena przy użyciu Upgrade'a w Omni-Triki Część 4. Teraz białe akordy i tarcze są srebrne i zielone. Cztery przyciski na płycie czołowej zostają zastąpione szarymi kwadratami. Wokół środka Omnitrix'a jest dodatkowy pas ciemnoszarego, przycisk aktywacji znajduje się na tym pasku.

CechyEdytuj

GeneralneEdytuj

  • Zawiera DNA co najmniej 12 obcych i może przekształcić swojego użytkownika w jednego z nich na ograniczony okres czasu.
  • Ulepszony Omnitrix pozwala użytkownikowi przekształcić się w ulepszoną wersję.
CanKeep69

Sylwetka kosmitów widoczna podczas selekcji.

Położenie symbolu OmnitrixaEdytuj

Symbol Omnitrixa znajduje się zazwyczaj na klatce piersiowej transformacji (z wyjątkiem Szarej Materii i Inferna)

OdzieżEdytuj

Omnitrix może, ale nie musi, dać ubrania transformacji. Nawet kiedy to robi, ubranie wydaje się przypadkowe, jako że Czteroręki i Gax mają czarno-białe ubranie, Diamentogłowy ma kolor czarno-żółty, Szara Materia ma kolor czarno-zielony, podczas gdy Szybcior ma czarne i niebieskie ubranie. W przeciwieństwie do Omnitrixów na oryginalnych pokazach, które miały jednolitą czarno-białą odzież lub zielono-białą, opartą na ubraniach użytkownika.

UsterkiEdytuj

Jeśli mechanizm się zepsuje, Omnitrix może zacząć przekształcać użytkownika w hybrydy dwóch lub więcej niż dwóch kosmitów.

Znani odblokowani kosmiciEdytuj

Kosmita Gatunek Kiedy został Odblokowany / Otrzymany / Zablokowany
Kulopłot Arburski Pelarota
Diamentogłowy Petrosapien
Czteroręki Tetramand
Szara Materia Galwan
Inferno Pyronit
Turbin Wodny Cascan Po raz pierwszy użyty w odcinku Potwór z wodospadu
Mucha Lepidopterran
Dzikie Pnącze Florauna
Szybcior Kineceleran
Skalniak Nieznany Przypadkowo odblokowany w odcinku Omni-Triki Część 4, kiedy Omnitrix został ulepszony.

Znani Zablokowani/Usunięci kosmiciEdytuj

Gax Chimera Sui Generis Przypadkowo odblokowany w odcinku Omni-Triki Część 1.
Absorbowany i zablokowany przez Vil'a w odcinku Omni-Triki Część 3.
Upgrade Galwaniczny Mechamorf Usunięto, gdy Upgrade został scalony z Omnitrixem w odcinku Omni-Triki Część 4.
Gniew Appoplexianin Po raz pierwszy użyty przez Doktora Animo po absorbowaniu DNA z Omnitrixa i wstrzyknięciu go sobie w odcinku Animorfozja.

WystąpieniaEdytuj

CiekawostkiEdytuj

W odróżnieniu od Omnitrixa od pierwotnej ciągłości, ta wersja Omnitrixa zawiera DNA z Galaktyki Andromedy oraz Drogi Mlecznej.