FANDOM

Vilgax jest międzygalaktycznym zdobywcą, który pragnie zdobyć Omnitrix.

Wygląd Edytuj

Vilgax jest muskularnym ośmiornico-podobnym obcym. Przypomina oryginalną serię, ale ma czerwone żyły na ramionach oraz odsłonięte usta. Ma też ciemniejsze macki.

Burngax

Vilgax po porażce

Później Vilgax zdobył blizny i przypalenia na lewym boku.

Umiejętności Edytuj

Vilgax ma zwiększoną siłę i laserowy wzrok. Może przekształcić ramiona w macki, które mogą złapać przeciwnika. Ma doskonałą wiedzę na temat obcych gatunków i planet.

Historia Edytuj

  • Vilgax zadebiutował się w odcinku Omni-Trick: Cz. 3. Nosił płaszcz, a po spotkaniu z Gaxem nazwał siebie "Vil". Zdobywał zaufanie Bena, ucząc go, jak prawidłowo używać laserowego wzroku Gaxa, zanim go zdradzi i zablokował Gaxa. To spowodowało, że Ben nie mógł powrócić do ludzkiej postaci, dopóki Vilgax nie został pokonany.
  • W Omni-Trick: Część 4 zatankował swój statek na Chimerian Hammer, na górze Megalodon. Tam został skonfrontowany z Benem, który zyskał przewagę dzięki jego nieprzewidywalnym transformacjom, zanim Vilgax naprawił Omnitrix. Schwytał Bena i próbował zdjąć mu Omnitrix, ale się nie udało. Ben następnie rozbił Chimerian Hammer, przejmując kontrolę nad główną panelem sterowania za pomocą Upgrade. Następnie zmodernizował swój własny Omnitrix, tymczasowo odblokowując formę kontroli, i pokonał Vilgaxa - pozostawiając go na swoim statku, który zatonął w lawie.

Odcinki Edytuj

  • Omni-triki cz. 3
  • Omni- triki cz. 4
  • Szybki Start
  • Animorfoza
  • 11. obcy cz. 1
  • 11. obcy cz. 2