FANDOM

Vilgax jest międzygalaktycznym zdobywcą, który pragnie zdobyć Omnitrix.

Wygląd Edytuj

Vilgax jest muskularnym ośmiornico-podobnym obcym. Przypomina oryginalną serię, ale ma czerwone żyły na ramionach oraz odsłonięte usta. Ma też ciemniejsze macki.

Burngax

Vilgax po porażce

Później Vilgax zdobył blizny i przypalenia na lewym boku.

Umiejętności Edytuj

Vilgax ma zwiększoną siłę i laserowy wzrok. Może przekształcić ramiona w macki, które mogą złapać przeciwnika. Ma doskonałą wiedzę na temat obcych gatunków i planet.

Historia Edytuj

  • Vilgax zadebiutował się w odcinku Omni-Trick: Cz. 3. Nosił płaszcz, a po spotkaniu z Gaxem nazwał siebie "Vil". Zdobywał zaufanie Bena, ucząc go, jak prawidłowo używać laserowego wzroku Gaxa, zanim go zdradzi i zablokował Gaxa. To spowodowało, że Ben nie mógł powrócić do ludzkiej postaci, dopóki Vilgax nie został pokonany.
  • W Omni-Trick: Część 4 zatankował swój Młot Chimeriański, na górze Megalodon. Tam został skonfrontowany z Benem, który zyskał przewagę dzięki jego nieprzewidywalnym transformacjom, zanim Vilgax naprawił Omnitrix. Schwytał Bena i próbował zdjąć mu Omnitrix, lecz bezskutecznie. Ben następnie rozbił Młot Chimeriański, przejmując kontrolę nad głównym panelem sterowania za pomocą Upgrade. Następnie zmodernizował swój własny Omnitrix, tymczasowo odblokowując formę kontroli, i pokonał Vilgaxa - pozostawiając go na swoim statku, który zatonął w lawie.

Odcinki Edytuj

  • Omni-triki cz. 3
  • Omni- triki cz. 4
  • Szybki Start
  • Animorfoza
  • 11. obcy cz. 1
  • 11. obcy cz. 2